مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:152021-01-19سياسي

ماجرای «لکه سبز کمرنگ»/ دشمنان باطلی که مطالبه گر حق می شوند + فیلم


ماجرای «لکه سبز کمرنگ» و دشمنان باطلی که مطالبه گر حق می شوند در فیلم بریدن درختان مرکبات بررسی شد.

-   وی بیان برخی کلمات در فیلم روز حادثه که در گروه های اجتماعی منتشر شد را به دلیل حالت ناراحتی و فشار روحی و روانی و بیان احساسات در همان ساعتی که درخت ها بریده شد دانست و خاطر نشان کرد: مثل کسانی که فرزند یا پدر و مادر ما فوت کند درخت را مثل فرزند می دانستیم.

جعفری گرزین با انتقاد بر اینکه منابع طبیعی چطور حامی جنگل است که درختان چند دهه را بریدند در حالی که ما منتظر بودیم تا میوه ها در بهار گران تر شود تا بفروشیم.

  * لکه سبز کمرنگ علیرضا متانی که فرزند این خانم است  مطالبه گری را از اصول مهم دانست و گفت: خانواده صاحب ملک با تلاطم حقوقی درگیر شدند که جای تأسف دارد و جا داشت که قضات نگاه دقیق تری داشتند و در درون پرونده کارشناسان منابع طبیعی در گذشته بیان کردند که یک متر تخلف در این ملک دیده نشده بود.

وی با اشاره به لکه سبز کمرنگ در نقشه مورد نظر منابع طبیعی و با بیان اینکه چرا در گستره باغی موجود در اطراف باغ مورد نظر آن لکه سبز باغ مرکبات دیده نشد و آن را جنگل و اطراف آن را غیر از جنگل دیدند و خانواده ای که پاک زندگی کردند و در طول 50 سال اخیر بر طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی هیچ تخلفی هم در آن نداشتند زمین شان به عنوان عرصه مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «لکه سبز کمرنگ»/ دشمنان باطلی که مطالبه گر حق می شوند + فیلم

ماجرای «لکه سبز کمرنگ»/ دشمنان باطلی که مطالبه گر حق می شوند + فیلم