مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:152021-01-19اجتماعي

دمای هوا در آذربایجان غربی 10 تا 15 درجه کاهش می یابد


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با تشدید فعالیت سامانه بارشی و حاکمیت جریانات سرد شمالی در منطقه اواخر هفته جاری دمای هوای استان 10 تا 15 درجه کاهش می یابد.

- مهدی صابری با اشاره به شروع بارش سنگین برف از امروز سه شنبه در استان، اظهار کرد: در حال حاضر سامانه بارشی پیش بینی شده در مناطق جنوبی استان فعال است که با خروج آن ریزش هوای سرد در استان رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در شهرستان های جنوبی استان بارندگی ها ادامه دارد ولی از امروز سه شنبه به برف تبدیل می شود و به همه مناطق استان گسترش می یابد، افزود: بارش ها تا پنجشنبه تداوم دارد و بعد از آن دمای هوای استان 10 تا 15 درجه کاهش می یابد.

صابری با اشاره به وزش باد در آذربایجان غربی در طول فعالیت سامانه افزود: وزش باد و بارش برف در جاده های مواصلاتی می تواند منجر به کولاک شود.

وی گفت: لازم است تا شهروندان از سفرهای غیر ضروری در روز سه شنبه تا پایان هفته پرهیز و عوامل راهداری نیز نسبت به آماده سازی تجهیزات برف روبی و اتخاذ تدابیر لازم در زمینه جلوگیری از خسارات ناشی از وزش باد اقدام کنند.

پلیس راه آذربایجان غربی نیز با توجه به در پیش بودن بارش سنگین برف و کولاک در استان اعلام کرده است، با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش برف و وزش شدید برف از روز سه شنبه تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در آذربایجان غربی 10 تا 15 درجه کاهش می یابد

دمای هوا در آذربایجان غربی 10 تا 15 درجه کاهش می یابد