مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:502021-01-19اجتماعي

استاد دانشگاه ایروان: انگار همیشه فارسی زبان بودم


استاد زبان فارسی دانشگاه دولتی زبان های خارجی ایروان، یادگیری زبان فارسی را در سرنوشت خود دانست و گفت: نام من آرمینا است و در کتیبه بیستون اسم من آمده و دردانشگاه نیز رشته شرق شناسی مسیر زندگی ام را به سمت یادگیری زبان فارسی تغییر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، آرمینا سارگیسان از چرایی انتخاب آموزش زبان فارسی و خاطراتش در ایران گفت و ایام دانشجویی در ایران را جزو بهترین روزهای زندگی اش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زبان فارسی من را انتخاب کرده، گفت: من دانش آموز شاگرد اول دبیرستان بودم و قصد انتخاب رشته گردشگری در دانشگاه داشتم، اما وقتی رییس دانشگاه معدلم را دید پیشنهاد کرد یکسال رشته شرق شناسی، که بهترین رشته دانشگاه بود، بخوانم و اگر نپسندیدم، ترم دوم تغییر بدهم اما وقتی حروف الفبای فارسی را یاد گرفتم، علاقه شدیدی به آن پیدا کردم.

این استاد زبان فارسی ارمنستانی درباره اینکه آیا از انتخاب رشته زبان فارسی راضی است، یا خیر، با صراحت گفت: بله، تصور نمی کنم غیر از این باشد و چنین حسی دارم که انگار همیشه فارسی زبان بودم و الآن که مرور می کنم، فکر می کنم در دوران تحصیل در ایران و شهر اصفهان بهترین دوستان را پیدا کردم که هرگز فراموش نمی کنم و من اینجا مانند ایران دوستی که بتوانم نام آن ها را دوست بگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه ایروان: انگار همیشه فارسی زبان بودم

استاد دانشگاه ایروان: انگار همیشه فارسی زبان بودم