مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:352021-01-19اجتماعي

تشکیل کلاس های درس با حداکثر 10 دانش آموز/اجباری برای حضور در کار نیست!


معاون متوسطه آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه اجباری برای حضور دانش آموزان در کلاس های درکار نیست، گفت: هر کلاس درس در مناطق آبی و زرد با حداکثر 10 نفر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و آموزش فقط از این طریق انجام خواهد شد.

- مهیار کرمی، معاون آموزش متوسطه استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با آخرین وضعیت بازگشایی مدارس، گفت: بنا بر تشخیص و تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد برخی از پایه های آموزشی از جمله پایه اول و دوم ابتدایی و هنرستان ها ضمن رعایت اصول بهداشتی به صورت حضوری سر کلاس درس حاضر شوند.

معاون آموزش متوسطه استان البرز با بیان اینکه در این کلا س های درس فاصله گذاری دقیق اجتماعی در دستورکار قرار خواهد داشت، اظهار کرد: اول و دوم ابتدایی اهمیت ویژه در دوران تحصیل دانش آموزان دارد و انتظار می رود شرایط برای برقرار شدن ارتباط میان دانش آموزان و معلمین فراهم شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: برگزاری کلاس های درسی حداکثر با 10 نفر به صورت حضوری ممکن خواهد بود، در این میان ضدعفونی شدن مدارس، تأمین و تجهیز این مراکز در دستورکار قرار گرفته است؛ مدارسی که اقلام بهداشتی به میزان کافی ندارد درخواست بدهد و شرایط برای آن ها فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کلاس های درس با حداکثر 10 دانش آموز/اجباری برای حضور در کار نیست!

تشکیل کلاس های درس با حداکثر 10 دانش آموز/اجباری برای حضور در کار نیست!