مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:252021-01-19فرهنگي

سهم فیلم های استراتژیک در «فجر 39»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری که از آثار واجد شرایط سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است، - ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما که با فیلم سینمایی تک تیرانداز در جشنواره سی ونهم فجر حضور دارد، بیان کرد که در این دوره از جشنواره باید سهم فیلم های استراتژیک در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری که از آثار واجد شرایط سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است، گفت: به نظرم نباید شرایط نمایش فیلم ها در جشنواره فیلم فجر به شکل عمومی و معمولی باشد، ولی اینکه شکل برگزاری جشنواره هم متفاوت است احساس می کنم اینکه تنها هیات داوران به تماشای فیلم ها می نشینند ارتباطی به بحث کرونا ندارد.

اصغری افزود: درواقع مسئولان جشنواره می خواهند تجربه جدیدی در این حوزه داشته باشند این اتفاق هم بر اساس شرایطی که به وجود آمده قرار است رخ دهد.

با توجه به اینکه چنین تجربه ای را نداشتیم امیدوارم تجربه خوبی رقم بخورد.

در سال های پیش همیشه ابتدا هیات انتخاب فیلم ها را می دیدند و فیلم های انتخاب شده فرصت دیده شدن توسط هیات داوران و مردم را پیدا می کردند، اما امسال این اتفاق نمی افتد و به نوعی هیات انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فیلم های استراتژیک در «فجر 39»

سهم فیلم های استراتژیک در «فجر 39»