مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:352021-01-19بين الملل

پیام خداحافظی ملانیا ترامپ با تاکید بر اتحاد


همسر رییس جمهوری آمریکا در آخرین روزهای حضورش در کاخ سفید یک سخنرانی خداحافظی منتشر کرده و از این کشور بابت تمام تلاش هایش در راه مبارزه با پاندمی کرونا قدردانی به عمل آورده و از آمریکایی ها خواسته تا صلح را مقابل خشونت انتخاب کنند.

- همسر رییس جمهوری آمریکا در آخرین روزهای حضورش در کاخ سفید یک سخنرانی خداحافظی منتشر کرده و از این کشور بابت تمام تلاش هایش در راه مبارزه با پاندمی کرونا قدردانی به عمل آورده و از آمریکایی ها خواسته تا صلح را مقابل خشونت انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ملانیا ترامپ، همسر رییس جمهوری آمریکا در پیام خداحافظی خود که دوشنبه کاخ سفید منتشر کرد، گفت: چهار سال گذشته فراموش نشدنی هستند.

وقتی دونالد و من دورانمان را در کاخ سفید به پایان می رسانیم، به همه کسانی که در قلبم هستند و داستان های فوق العاده آنها از عشق، میهن پرستی و عزم فکر می کنم.

در شرایطی که کمپین واکسیناسیون در سراسر این کشور در حال انجام است، او از آمریکایی ها خواست از اقشار آسیب پذیر در بحبوحه این پاندمی محافظت کنند.

ملانیا گفت: در وضعیتی که جهان همچنان با پاندمی کووید-19 مقابله می کند، من از تمام پرستاران، پزشکان، کارشناسان حوزه سلامت، کارگران تولیدی، رانندگان کامیون و خیلی از افراد دیگر که برای نجات جان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام خداحافظی ملانیا ترامپ با تاکید بر اتحاد

پیام خداحافظی ملانیا ترامپ با تاکید بر اتحاد