مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:252021-01-19فرهنگي

داود کیانیان : مهم است که هنوز زنده ایم


در روزهایی که بسیاری از ما به خاطر کرونا و هزار و یک مشکل دیگر کم حوصله شده ایم و در گفتگوهای رسمی و دوستانه از انواع مشکلات شکایت می کنیم، برخی از افراد همچنان به فکر زیبایی های زندگی هستند و می کوشند لحظات خود را پربارتر کنند.

- یکی از همین افراد، داود کیانیان است؛ هنرمند با سابقه تئاتر که بیشتر فعالیت هنری خود را بر تئاتر کودکان و نوجوانان متمرکز کرده است.

کیانیان که امروز یعنی در آخرین روز دی ماه 78 ساله می شود، در گفتگو با ایسنا از تجربه شگفت انگیز سالروز تولد در آخرین سالِ قرن می گوید و از فعالیت های بی شماری که برای انجام دادن شان، وقت کم می آورد.

او معتقد است ما انسان هایی استثنایی هستیم که در چنین موقعیتی قرار گرفته ایم و این را به فال نیک می گیرد.

این هنرمند باسابقه اضافه می کند: با وجود تمام مسائل و مشکلاتی که همیشه بوده و هست، مهم این است که ما هنوز زنده ایم و امید داریم که سده تازه ای را می بینیم.

و وقتی از نگاه مثبت او به وجد می آییم، توضیح می دهد: همین که حال یکدیگر را می پرسیم و یا تولد همدیگر را تبریک می گوییم، همه اینها قشنگ و شوق انگیز است چون مشکلات همیشه بوده و این طور نیست که ویژه دوره ما باشد ولی مهم این است که ما چگونه می توانیم از این حوادث دهشتناک داخلی و خارجی رهایی یابیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داود کیانیان : مهم است که هنوز زنده ایم

داود کیانیان : مهم است که هنوز زنده ایم