موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:102021-01-19فرهنگي

اثری که در دوسالانه مجسمه سازی دیده نشد!/ دلایل نصب در تالار حافظ


محمد پیریایی خالق اثر «به آسمان نگاه کن» ارائه شده در هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران، درباره نصب این اثر در تالار حافظ توضیحاتی ارائه کرد.

- محمد پیریایی خالق اثر به آسمان نگاه کن ارائه شده در هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران، درباره نصب این اثر در تالار حافظ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران بیش از یک ماه است در پهنه رودکی و تالار وحدت آغاز به کار کرده و آثاری که در این دوسالانه به نمایش درآمده است، مورد توجه مخاطبان و علاقمندان این رویداد قرار گرفته است.

در این دوسالانه 90 اثر از هنرمندان مجسمه ساز به صورت فراخوانی، کیوریتوری و مدعو به نمایش گذاشته شده است.

40 اثر در بخش فراخوانی انتخاب شدند و 30 اثر در بخش کیوریتوری و 20 هنرمند مدعو نیز آثار خود را به نمایش گذاشته اند.

در پهنه رودکی و محوطه بیرونی تالار وحدت، 15 اثر نصب شده که اکثراً آثار نسبتاً بزرگ و بیشتر مناسب فضاهای خارجی هستند در این فضا و بقیه آثار در لابی ها و راهروهای تالار وحدت جانمایی شده اند اما نکته جالب توجه این است که علاوه بر این آثار، یک اثر با عنوان به آسمان نگاه کن نیز در تالار حافظ جانمایی شده است! این در حالی است که پس از گذشت یک ماه درباره این اثر کمتر سخنی به میان آمده و در اخبار نیز کمتر به آن پرداخته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثری که در دوسالانه مجسمه سازی دیده نشد!/ دلایل نصب در تالار حافظ

اثری که در دوسالانه مجسمه سازی دیده نشد!/ دلایل نصب در تالار حافظ