مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 21:452021-01-18فرهنگي

بازبینی 59 فیلم در جشنواره فجرِ بدون افتتاحیه


سی ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر پس از بازبینی قطعی 59 فیلم، بدون مراسم افتتاحیه و در صورت صدور مجوز، با اکران مردمی در تهران و برخی استان ها برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمتر از دو هفته تا شروع جشنواره فیلم فجر باقی مانده و هفت داور این رویداد مدتی است مشغول تماشا و داوری فیلم هایی هستند که حائز شرایط حضور در جشنواره شده بودند.

پس از آنکه 110 فیلم برای شرکت در جشنواره ثبت نام کردند، دبیرخانه آثار رسیده را با قوانین جشنواره تطبیق داد و نام 62 فیلم را به عنوان آثاری که امکان حضور در جشنواره و داوری، داشتند معرفی کرد.

ابتدا قرار بود 20 دی ماه آخرین مهلت برای ارسال نسخه DCP فیلم ها باشد ولی با توجه به حجم بالای کارهای فنی در استودیوها بعضی فیلم ها فرصت بیشتری خواستند و این مهلت امروز، 30 دی ماه به پایان می رسد.

براین اساس طبق آخرین پیگیری ها، نام 59 فیلم به عنوان متقاضی شرکت در جشنواره نهایی شده و سه فیلم گویا به دلیل آماده نشدن در فرصت باقی مانده انصراف داده اند.

از جمله لاک پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی که روز گذشته به طور رسمی اعلام شد به جشنواره نمی رسد.

البته هنوز قطعی نیست که تمام این 59 فیلم به داوری برسند، چون ابتدا باید مجوز آن ها در شورای پروانه نمایش صادر شود و بعد هر فیلمی که مجوز گرفت در اختیار هیات داوران قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی 59 فیلم در جشنواره فجرِ بدون افتتاحیه

بازبینی 59 فیلم در جشنواره فجرِ بدون افتتاحیه