مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:302021-01-18اجتماعي

تشدید بارش ها و کاهش 20 درجه ای دما در آذربایجان شرقی


مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، از تشدید بارش باران و برف و کاهش محسوس دما بین 10 الی 20 درجه، از روز چهارشنبه یکم بهمن ماه در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، از تشدید بارش باران و برف و کاهش محسوس دما بین 10 الی 20 درجه، از روز چهارشنبه یکم بهمن ماه در استان خبر داد.

افشین ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به این که تشدید بارش باران و برف از روز چهارشنبه تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت، افزود: کولاک برف، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای و مسدود شدن برخی راه های روستایی استان، دور از انتظار نیست.

وی گفت: در این راستا توصیه میشود که مردم از سفرهای غیر ضروری و فعالیت های کوهنوردی اجتناب کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: دما به صورت محسوس بین 10 الی 20 درجه سانتیگراد از روز پنجشنبه دو بهمن ماه کاهش می یابد، که در این راستا توصیه می شود، مردم در صرفه جویی و مدیریت در توزیع و مصرف بهینه سوخت و انرژی، اقدامات لازم را انجام دهند.

ابراهیمی تاکید کرد: به هم استانی های عزیز توصیه می شود که اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بارش ها و کاهش 20 درجه ای دما در آذربایجان شرقی

تشدید بارش ها و کاهش 20 درجه ای دما در آذربایجان شرقی