مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:502021-01-18فرهنگي

/خبرهایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران /


دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از آغاز رزرو بلیت فیلم ها از فردا خبر داد و در اطلاعیه ای از فیلمسازان غیر تهرانی عذرخواهی کرد.

- دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از آغاز رزرو بلیت فیلم ها از فردا خبر داد و در اطلاعیه ای از فیلمسازان غیر تهرانی عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ضمن عذرخواهی از فیلمسازان استان های غیر از تهران که امکان حضورشان در این دوره به دلیل کرونا فراهم نیست، در اطلاعیه ای خطاب به آن ها اعلام کرد: به امید دیدارتان در جشنواره فیلم کوتاه تهران در روزهای فارغ از کرونا قول می دهیم که نمایندگان شایسته ای برای معرفی آثارتان به مخاطبان باشیم.

در این اطلاعیه آمده است: سی و هفتمین فصل از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در حالی طی روزهای آینده رقم خواهد خورد که ناگزیر و به اجبار زمانه ای که در آنیم، امکان گردهمایی پرشور اهالی فیلم کوتاه را به مثابه سال های گذشته نخواهیم داشت.

با بازگشایی سینماها بارقه های امیدمان برای برگزاری حضوری جشنواره و نمایش آثار با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جهت سلامت مخاطبان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/خبرهایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران /

/خبرهایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران /