مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 16:152021-01-18دانش

تلاش دانشگاه محقق اردبیلی برای جذب دانشجویان خارجی


رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه سیاست دانشگاه محقق اردبیلی به سمت بین المللی سازی دانشگاه است، اعلام کرد: در همین راستا تلاش می کنیم حضور دانشجویان خارجی در رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه افزایش یابد.

- عزیز حبیبی در جلسه هیات رییسه دانشگاه محقق اردبیلی از ثبت نام اولین دانشجوی خارجی شهریه پرداز در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشجو اهل نیجریه بوده و در مقطع کارشناسی ارشد رشته مشاوره این دانشگاه تحصیل خواهد کرد.

محمدتقی آل ابراهیم رییس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه این دانشجوی اهل نیجریه با مکاتبه با دفتر امور بین الملل دانشگاه برای تحصیل در این دانشگاه درخواست داده بود، گفت: پس از مکاتبه با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و اخذ موافقت گروه آموزشی مربوطه، موافقت قطعی دانشگاه برای تحصیل وی صادر شد.

وی افزود: همچنین بعد از مکاتبه گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه با اداره کل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم و اخذ مجوزهای لازم، ویزای ورود به کشور برای این دانشجو دریافت شد و پس از ثبت نام نیز با معرفی دانشگاه از وزارت امور خارجه درخواست اقامت یک ساله برای این دانشجو انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه محقق اردبیلی برای جذب دانشجویان خارجی

تلاش دانشگاه محقق اردبیلی برای جذب دانشجویان خارجی