مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 15:052021-01-18سياسي

برگزاری نخستین مناقصه الکترونیکی شهرداری تهران توسط منطقه 12


به منظور دریافت اسناد مناقصه به صورت الکترونیکی در شهرداری تهران برای نخستین بار، منطقه 12 پایتخت به صورت پایلوت انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین مناقصه الکترونیکی شهرداری تهران که در منطقه 12 به عنوان پایلوت با حضور علی محمد سعادتی شهردار منطقه، معاونان و مدیران ارشد شهری منطقه، نماینده شورای اسلامی شهر تهران، نماینده اداره کل حقوقی شهرداری تهران، نماینده اداره کل مالی و اموال شهرداری تهران و نماینده سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در ساختمان شهرداری منطقه 12 به اجرا درآمد و طی آن، اسناد مناقصات (پاکت الف) این منطقه به صورت الکترونیکی دریافت شد.

سعادتی در مورد این رویداد گفت: موضوع شفافیت و سلامت اداری و مالی در دوره مدیریت شهری جدید در شهر تهران، همواره یکی از دغدغه ها و تعهدهایی بوده که به شهروندان وعده داده شده و از سوی دیگر عزم شهرداری تهران همواره بر تحقق شهروند الکترونیک در این شهر بوده است.

وی با اشاره به مناقصات و مزایده های متعددی که همه ساله در شهرداری های مناطق 22 گانه برگزار می شود، ادامه داد: الکترونیکی شدن این مناقصات و مزایده ها با دو هدف ایجاد شفافیت و سلامت اداری و مالی و حرکت به سوی تحقق شهروند الکترونیک در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته که اقدام نیکو و شایسته ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مناقصه الکترونیکی شهرداری تهران توسط منطقه 12

برگزاری نخستین مناقصه الکترونیکی شهرداری تهران توسط منطقه 12