مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:552021-01-18بين الملل

آحارونوت: رفتار گردشگران اسراییلی در امارات خجالت آور است


روزنامه عبری از رفتارهای برخی گردشگران اسراییلی در امارات که بعد از امضای توافق سازش بین ابوظبی و تل آویو به این کشور می روند، انتقاد و آن ا حجالت آور توصیف کرد.

- آحارونوت: رفتار گردشگران اسراییلی در امارات "خجالت آور" است روزنامه عبری از رفتارهای برخی گردشگران اسراییلی در امارات که بعد از امضای توافق سازش بین ابوظبی و تل آویو به این کشور می روند، انتقاد و آن ا "حجالت آور" توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یدیعوت آحارونوت، بیش از 66 هزار گردشگر اسراییلی از زمان امضای توافقنامه سازش بین دو طرف به دبی و مناطق دیگر امارات سفر کرده اند.

این روزنامه بر لزوم توقف رفتارهای ناشایست از سوی گردشگران اسراییلی تاکید کرد.

این روزنامه افزود، کارشناسان گردشگری اسراییلی نسبت به تداوم رفتارهای ناشایست گردشگران به خصوص دزدی وسایل اتاق های هتل ها در طول سفرشان به امارات هشدار دادند و این رفتارها را مایه آبروریزی اسراییل دانستند.

این روزنامه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای غذا پختن در اتاق های هتل ها اشاره کرد که مغایر با قوانین مدیریت هتل بوده است.

دزدیدن حوله ها و دیگر وسایل از اتاق ها و برپایی مراسم هایی خارج از عرف و قوانین از این موارد نقض مقررات هتل ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آحارونوت: رفتار گردشگران اسراییلی در امارات خجالت آور است

آحارونوت: رفتار گردشگران اسراییلی در امارات خجالت آور است