مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:502021-01-18اقتصادي

ماجرای دردسرساز قبض 40 میلیاردی برای استخراج بیت کوین


در حالی که انتشار تصویر قبض برق 40 میلیاردی طی روزهای گذشته بحث داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده بود اما به نظر می رسد این موضوع به دردسر بزرگی برای یک مشترک دیگر تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در روزهای اخیر قبض برقی در فضای مجازی و رسانه ای کشور منتشر شد که نشان می داد یک تولیدکننده رمز ارز بیش از 40 میلیارد تومان بدهی بابت مصرف برق دارد؛ اما این همه ماجرا نبود.

رضا گلوی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایران و چین که قبض جنجالی به نام این شرکت صادر شده، از یک اشتباه در درج نام شرکت در این قبض خبر داد و گفت: قبض برق آبان ماه گروه توسعه سرمایه گذاری ایران و چین (شرکت سهامی خاص) به شماره شناسه ملی 14006645955 با نام کامل این شرکت صادر نشده و اشتباها به نام شرکت سرمایه گذاری ایران و چین صادر شده است.

وی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری ایران و چین دارای شماره شناسه ملی 10980226280 بوده و شرکتی با مسئولیت محدود و ثبت کیش است.

گلوی در ادامه اظهار کرد: با وجود این تشابه اسم میان دو شرکت هیچ گونه همکاری، نسبت، قرابت و مشارکتی بیان آنها وجود ندارد و سهامداران این دو شرکت کاملا متفاوت از یکدیگر هستند.

وی گفت: با بروز قطعی های متعدد برق طی روزهای اخیر در نقاط مختلف کشور و مطرح شدن تأثیر فعالیت مجاز و غیرمجاز استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال و انتشار قبضی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دردسرساز قبض 40 میلیاردی برای استخراج بیت کوین

ماجرای دردسرساز قبض 40 میلیاردی برای استخراج بیت کوین