مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:352021-01-18اجتماعي

توصیه های رییس علوم پزشکی اراک درخصوص بازگشایی مدارس


خانواده ها اهتمام جدی به رعایت پروتک های بهداشتی توسط دانش آموزان داشته باشند و از آنجا که حضور دانش آموزان اختیاری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، سیدمحمد جمالیان با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس، اظهار کرد: این ستاد به عنوان تنها مرجع همه دستگاه ها و سازمان های تأثیرگذار که در این ستاد عضو هستند، مصوبه ای مبنی بر بازگشایی مدارس پایه اول و دوم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی دارد.

وی افزود: به گفته مسولان آموزش و پرورش، حضور بسیار جزیی دانش آموزان پایه اول و دوم در گروه های کمتر از 10 نفر را از اول بهمن ماه امسال خواهیم داشت و مقرر شده شورای مدرسه درباره چگونگی تقسیم بندی، نحوه حضور و میزان نیاز به حضور دانش آموزان تصمیم گیری کند و معلم کلاس تشخیص می دهد که چه تعداد دانش آموز باید به صورت حضوری شرکت کند.

جمالیان به مدیران مدارس توصیه کرد: تعداد مناسبی از دانش آموزان با توجه به ابعاد و تهویه فضای فیزیکی در کلاس ها قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت چند نکته از جمله نکات خودمراقبتی، حفظ فاصله ایمن(یک متر) و کاهش برخوردها، استفاده از وسایل حفاظتی مانند ماسک، مواد ضدعفونی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های رییس علوم پزشکی اراک درخصوص بازگشایی مدارس

توصیه های رییس علوم پزشکی اراک درخصوص بازگشایی مدارس