مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:202021-01-18سياسي

زنگ خطر پیک چهارم کرونا در تهران به صدا درآمد


در روزهای گذشته مسافرت های گسترده را از مبدأ تهران شاهد بودیم، به ویژه به استان هایی همچون مازندران که عمده شهرهای آن قرمز هستند و این موضوع می تواند زنگ خطری برای ما قلمداد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شکرالله حسن بیگی معاون استاندار تهران در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: جلسات ستاد مقابله با کرونا استان تهران هر هفته در روزهای دوشنبه برگزار می شود و گزارش هایی از عملکرد اجرایی طرح شهید سلیمانی در این استان ارائه و موضوع مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: در خصوص بازگشایی مدارس ما به مصوبه قبلی ایراداتی داشتیم که نظراتمان را به وزارت کشور اعلام کردیم، اما در این جلسه دکتر زالی اعلام کردند که بر اساس آخرین تصمیمات حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست و به صورت اختیاری می توانند در مدارس حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک درصد در پذیرش بیماران در بخش ویژه شاهد افزایش بودیم و این نشان از کمرنگ شدن رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی است.

میانگین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حال حاضر 77 درصد است، در حالیکه برای اثرگذاری مطلوب باید این میانگین بیش از 90 درصد باشد.

وی افزود: هر چند که شاهد سیر نزولی آمارها در بیماری کرونا هستیم، اما باید رعایت پروتکل ها را به صورت جد در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر پیک چهارم کرونا در تهران به صدا درآمد

زنگ خطر پیک چهارم کرونا در تهران به صدا درآمد