مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:502021-01-18سياسي

روایتی از «کوچه های مادری»


نمایشگاه «کوچه های مادری» در جوار مسجد امام علی (ع) با روایت مصوّر ماجرای فاطمیه و غرفه های مخصوص کودکان و عرضه محصولات فرهنگی و با هدف برای آشنایی مردم با سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت سه روز در شهر جم استان بوشهر برپا شده است.

- ایسنا/بوشهر نمایشگاه کوچه های مادری در جوار مسجد امام علی (ع) با روایت مصوّر ماجرای فاطمیه و غرفه های مخصوص کودکان و عرضه محصولات فرهنگی و با هدف برای آشنایی مردم با سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت سه روز در شهر جم استان بوشهر برپا شده است.

فرهاد غلامی، دبیر نمایشگاه و مسئول امور فرهنگی و آموزشی شهرک پردیس جم با اشاره به هدف این نمایشگاه به ایسنا گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ فاطمی در بین خانواده ها بود.

چرا که ما می بینیم با وجود داشتن چهره های مذهبی بسیار شاخص همچون فاطمه زهرا (س) در جامعه چندان الگوی مناسبی برای نوجوانان به ویژه دختران معرفی نشده است، به همین علت اقدام به برپایی این نمایشگاه که هم جنبه آموزشی، و هم اعتقادی و هم عاطفی دارد کردیم.

وی با برشمردن اقدامات انجام شده عنوان کرد: ما در نمایشگاه ماکت خانه حضرت فاطمه (س) را از زمان رخداد واقعه غدیر خم تا زمان ورود به خانه برای دستگیری حضرت علی (ع) طراحی کرده و ساختیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از «کوچه های مادری»

روایتی از «کوچه های مادری»