مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:402021-01-18اقتصادي

تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت کلید خورد


بازرس کل استان گیلان با اشاره به وضعیت شرکت الکتریک رشت، گفت: در راستای پیگیری  ها و اقدامات موثر بازرسی استان در محاکم قضایی، تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک ایران کلید خورد.

- ایسنا/گیلان بازرس کل استان گیلان با اشاره به وضعیت شرکت الکتریک رشت، گفت: در راستای پیگیری  ها و اقدامات موثر بازرسی استان در محاکم قضایی، تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک ایران کلید خورد.

سیف الله مسرور در گفت وگو با ایسنا، از عزم بازرسی استان گیلان جهت احیای صنعت و تولید و اشتغال خبر داد و اظهار کرد: در راستای پیگیری  ها و اقدامات موثر بازرسی استان در محاکم قضایی، تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک ایران کلید خورد.

وی متذکر شد: گزارش تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت به اتهام اخلال در نظام تولید کشور پس از طی فرآیند دقیق حقوقی و کیفری تقدیم دادسرای عمومی و انقلاب رشت شد.

بازرس کل استان گیلان، با بیان اینکه شرکت الکتریک رشت در سال 1383 در حین تولید و اشتغال بیش از 300 نفر کارگر به تعداد چهار نفر که فاقد هرگونه سابقه ای در تولید و صنعت بودند به مبلغ کمتر از یک میلیارد و 800 میلیون تومان واگذار شده است، گفت: علی رغم اینکه خریداران این شرکت متعهد و ملزم به ادامه تولید و اشتغال کارگران شده بودند، ولی از همان روزهای اولیه ضمن تعطیلی این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت کلید خورد

تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت کلید خورد