مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:152021-01-18سياسي

نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور سمنان-فیروزکوه/ تهران هم دست بجنباند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور سمنان-فیروزکوه خبر داد و خواستار توجه مسؤولان استان تهران به این محور مهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: روند ساخت طرح های عمرانی و زیرساختی با سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان شتاب گرفته است.

وی افزود: قول و قرارهای خوبی در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان انجام شد و تحقق برنامه و تصمیم های در نظر گرفته شده در این سفر، روند تکمیل طرح های عمرانی در حال ساخت را شتاب می بخشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: در محور سمنان-فیروزکوه طرح نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر در حال انجام است و در حوزه تهران هم باید تلاش شود برای تکمیل این طرح همسان با بخش سمنان اقدامات لازم صورت گیرد.

فخری گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی در حوزه راه شرق استان سمنان، برنامه های خوبی گزارش شد که با پیگیری های مستمر برای رفع مشکلات در این حوزه اقدام شود.

وی بیان کرد: راه و محورهای ارتباطی یکی از شاخص های توسعه اقتصادی استان سمنان است که باید مسؤولان برای ساخت و تکمیل طرح های زیرساختی در این حوزه همواره در تلاش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور سمنان-فیروزکوه/ تهران هم دست بجنباند

نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور سمنان-فیروزکوه/ تهران هم دست بجنباند