مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:102021-01-18اقتصادي

ناحیه دوم صنعتی در کوهچنار احداث می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس از آمادگی برای احداث ناحیه دوم صنعتی در شهرستان کوهچنار خبر داد و یادآور شد که مکانی با وسعت 50 هکتار برای این هدف در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس از آمادگی برای احداث ناحیه دوم صنعتی در شهرستان کوهچنار خبر داد و یادآور شد که مکانی با وسعت 50 هکتار برای این هدف در نظر گرفته شده است.

احد فتوحی دوشنبه 29 دی ضمن بازدید از عملیات اجرایی طرح های عمرانی ناحیه صنعتی چنارشاهیجان، در جلسه ای با فرماندار شهرستان کوهچنار، تمایل شرکت شهرک های صنعتی فارس به احداث ناحیه صنعتی در شهر نودان را نیز اعلام و اضافه کرد: چنانچه اراضی مستعد و مناسبی در این شهر مشخص شود، امکان احداث ناحیه صنعتی نودان نیز وجود دارد.

او با اشاره به واگذاری زمین به 28 سرمایه گذار در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان، گفت: از این تعداد 2 واحد با اشتغال 20 نفر در مرحله بهره برداری و 5 واحد نیز در مرحله پایان ساخت و ساز و دیگر واحدها هم در مرحله احداث قرار دارد.

فتوحی همچنین تاکید کرد که اگر سرمایه گذار دریافت کننده زمین در مدت قانونی اقدام با ساخت و ساز نکند، قرار داد فسخ خواهد شد و در همین راستا، 5 قرارداد در مرحله فسخ قرار دارد که بعد از آن به افراد متقاضی جدید واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه دوم صنعتی در کوهچنار احداث می شود

ناحیه دوم صنعتی در کوهچنار احداث می شود