مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:052021-01-18سياسي

لزوم حل مشکلات کمربندی شرقی ایلام


معاون عمرانی استاندار ایلام بر لزوم حل مشکلات کمربندی شرقی ایلام تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد کرمی ظهر امروز دوشنبه در کمیسیون ایمنی راه های استان خواستار اولویت بندی مشکلات و گره های ترافیکی راه های استان شد و اظهار کرد: در کمربندی شرقی ایلام نیاز به دو مورد دوربرگردان داریم.

وی با بیان این مطلب که در ایمنی راه ها همه ی دستگاه ها زحمت می کشند و جای تقدیر دارد، بیان کرد: ما در حوزه ی راه های استان خلاء هایی داریم که باید با برگزاری جلسات هماهنگی و پیگیری در حین انجام پروژه مشکلات برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار با تأکید بر اینکه مشاور باید مسائل و مشکلات را پیش بینی کند، ادامه داد: در گزارش هایی که از راه های استان تهیه می شود مشکلات و خواسته های استان بطور جدی مد نظر قرار گیرد و به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: لازم است در تعریف پروژه ها جمعیت استان را همان جمعیت اربعین ببینیم و حساسیت های زیادی بر روی جزییات داشته باشیم.

کرمی همچنین خواستار تعیین اولویت های کمیسیون ایمینی راه ها شد و ابراز داشت: با تعیین اولویت ها باید بر اساس آن حرکت کنیم و در مشکلات راه ها، تصادفات و دیگر مسائل اولویت ها را مشخص کنیم و به دنبال رفع این مشکلات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل مشکلات کمربندی شرقی ایلام

لزوم حل مشکلات کمربندی شرقی ایلام