مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:552021-01-18حوادث

440 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساوه کشف شد


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 440 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، 10 دستگاه سوییچر و یک دستگاه ژنراتور برق از یک شرکت صنعتی در شهرستان ساوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن مفخمی شهرستانی بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از وجود تعدادی از این دستگاه ها در یک شرکت صنعتی در شهرستان ساوه مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیس، این شرکت که در آن از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گرفت، شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسی انجام شده از این کارگاه، 440 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، 10 دستگاه سوییچر و یک دستگاه ژنراتور برق کشف شد.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش دستگاه های مکشوفه، 45 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: فرد دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

440 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساوه کشف شد

440 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساوه کشف شد