مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:502021-01-18اقتصادي

اجرای طرح بازاریابی دیجیتال در گلستان


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در حال حاضر 18 روستای استان گلستان در طرح بازاریابی دیجیتال فعالیت دارند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در حال حاضر 18 روستای استان گلستان در طرح بازاریابی دیجیتال فعالیت دارند.

الهه غیناقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اهداف کلان و خرد را در دستور کار خود قرار داده که در این راستا تقویت و تحکیم بنیان خانواده مبتنی بر سبک زندگی اسلامی-ایرانی و کاهش آسیب های تهدیدکننده آن، توسعه مشارکت اجتماعی-سیاسی و اقتصادی زنان و افزایش سرمایه اجتماعی از اهداف کلان ما هستند.

وی افزود: تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء جایگاه زنان، ساماندهی و ارتقای کیفی و کمی سرمایه های انسانی و سطح سلامت و بهداشت روان آنان، توسعه مشارکت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زنان و ارتقای نقش سازنده آنان در این عرصه ها، تقویت و تحکیم بنیان خانواده مبتنی بر شاخص های الگوی زندگی اسلامی - ایرانی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی بر آن در جهت اهداف خرد دفتر بانوان و خانواده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 18 روستا در طرح بازاریابی دیجیتال در گلستان فعالیت دارند، تصریح کرد: این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازاریابی دیجیتال در گلستان

اجرای طرح بازاریابی دیجیتال در گلستان