مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:402021-01-18فرهنگي

برپایی نمایشگاه برخط نقاشی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان


نمایشگاه نقاشی شاگردان تارا بهبهانی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با عنوان «من پیروزم» به صورت برخط از 3 بهمن ماه در سایت موسسه محک برگزار می شود.

- نمایشگاه نقاشی شاگردان تارا بهبهانی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با عنوان من پیروزم به صورت برخط از 3 بهمن ماه در سایت موسسه محک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو موانع آن برگزاری نمایشگاه به تأخیر افتاد و تصمیم گرفتم که نمایشگاه را آنلاین و به صورت مجازی برگزار کنم.

به گفته وی، نمایشگاه من پیروزم شامل نقاشی های 64 هنرمند کودک و نوجوان 8 تا 17 سال است که در قالب 64 تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن نمایش داده می شود.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: این نمایشگاه بهانه ای است که دست به دست هم دهیم و به کوهی بالای اراج نگاهی بی اندازیم و بیمارستان تخصصی سرطان کودکان را که استوار ایستاده ببینیم و چشمان امیدوار به آینده بیماران کوچکش را دریابیم و کمک کنیم تا مخارج سهمگین بیماری شان تأمین شود.

نقاشان همراه من هم در کنار و همراه شما در این حلقه پیروز و امیدوارند که امسال هم با روش جدید برگزاری آنلاین بتوانیم گامی در جهت تحقق آرزوها و رویاهایمان، برای دوستان مبتلا به سرطانمان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه برخط نقاشی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان

برپایی نمایشگاه برخط نقاشی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان