مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:302021-01-18بين الملل

تجمع معترضان مسلح در مقابل کنگره های ایالتی آمریکا آغاز شد +فیلم و عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن در تاریخ 20 ژانویه 2021 (اول بهمن ماه)، برخی رسانه های غربی از آغاز ورود معترضان مسلح به نزدیکی محل استقرار ساختمان های کنگره های ایالتی در سراسر آمریکا گزارش کردند.

- طبق گزارش های منتشر شده، معترضان مسلح گروه بوگالو همچنین در مقابل ساختمان کنگره ایالتی تگزاس و کنتاکی نیز تجمع کردند و وبگاه تحلیلی بلومبرگ در این خصوص گزارش کرد که گروه های شبه نظامی از هر دو جناح راست و چپ مقابل ساختمان ایالتی فرانکفورت ایالت کنتاکی تجمع کردند.

از طرف دیگر، با نزدیک شدن مراسم تحلیف بایدن، دست کم 25 هزار نیروی گارد ملی و دیگر نیرو های اجرای قانون در واشنگتن دی سی تجمع کرده اند و مسیر های منتهی به کنگره و کاخ سفید را مسدود کردند.

پیش از این نیز مقام های دفاعی آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن گفته اند که نگران هستند که حمله یا تهدیدات دیگری از سوی نیرو های خودی که در تأمین امنیت مراسم تحلیف بایدن مشارکت دارند صورت بگیرد به همین دلیل اف بی آی در حال بررسی و نظارت شدید بر تمامی 25 هزار نیروی گارد ملی است که برای مراسم تحلیف به واشنگتن دی سی می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع معترضان مسلح در مقابل کنگره های ایالتی آمریکا آغاز شد +فیلم و عکس

تجمع معترضان مسلح در مقابل کنگره های ایالتی آمریکا آغاز شد +فیلم و عکس