مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:252021-01-18حوادث

آخرین وضعیت منطقه زلزله زده کلاتو از زبان فرماندار بندرلنگه+فیلم و عکس


احمد شیبانی امروز در گفت وگو با خبرنگار اعزامی فارس در منطقه زلزله زده کلاتو، اظهار کرد: بیست و هفتم دیماه در ساعت یک بامداد زلزله ای به بزرگی 5 ونیم ریشتر در عمق 19 کیلومتری زمین در شهرستان بندرلنگه به وقع پیوست که سه روستای سایه خوش، دژگان و کلا تو درگیر این موضوع  شدند.

وی افزود: در ابتدای وقوع زلزله با دستور دکتر همتی استاندار هرمزگان بلافاصله ما جلسه ستاد مدیریت بحران را در فرمانداری تشکیل دادیم و با حضور اعضا هماهنگی لازم و تقسیم کار صورت گرفت.

فرماندار شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: سپس در منطقه زلزله زده همه ادارات و اعضای ستاد مدیریت بحران حضور پیدا کردند که خوشبختانه در روستای سایه خوش و دژگان آنچنان که مدنظر باشد مورد تخریبی نداشتیم.

شیبانی گفت: در حدود 80 واحد مسکونی دچار خساراتی شدند که هنوز این آمار نیز تقریبی  می باشد که در حال به روز رسانی هستیم و خسارات بیشتر در حد ریزش دیوار و ترک خوردگی ساختمان بوده است.

رییس شورای اداری شهرستان بندرلنگه بیان داشت:  اکثر منازل روستای کلاتو قدیمی می باشند که ان شالله با برنامه ریزی که صورت خواهد گرفت و با هماهنگی بنیاد مسکن به دنبال اجرایی کردن احداث و بازسازی منازل آن ها هستیم که پس از تکمیل آمار، از فردا بازسازی و ترمیم این منازل شروع خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت منطقه زلزله زده کلاتو از زبان فرماندار بندرلنگه+فیلم و عکس

آخرین وضعیت منطقه زلزله زده کلاتو از زبان فرماندار بندرلنگه+فیلم و عکس