مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:102021-01-18فرهنگي

امیدواریم که بتوانیم در ابتدای سال آینده شاهد برگزاری اکران نوروزی در سال 1400 باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شایسته، پیرامون روند بازگشایی سینما ها گفت: خوشبختانه پس از نزدیک به یکسال تعطیلی سالن های سینما شاهد بازگشایی آن ها هستیم، - سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: با توجه به بازگشایی سینما ها و همچنین برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امیدواریم که بتوانیم در ابتدای سال آینده شاهد برگزاری اکران نوروزی در سال 1400 و بازگشت رونق به سینما های کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شایسته، پیرامون روند بازگشایی سینما ها گفت: خوشبختانه پس از نزدیک به یکسال تعطیلی سالن های سینما شاهد بازگشایی آن ها هستیم، شهر تهران در ناحیه شهر های زرد قرار گرفته و با توجه به محدودیت ها سینما ها می توانند تا ساعت 9 شب مشغول به فعالیت باشند.

وی در همین راستا ادامه داد: تمام تمرکز ما بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است و همانطور که پیشتر هم در این مورد بحث شده خوشبختانه سالن های سینما از جمله مراکزی هستند که نکات بهداشتی و پروتکل های مربوط به بیماری کرونا در آن ها با سخت گیری کامل رعایت می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره استقبال سینماداران نسبت به بازگشایی سینما ها اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته و با ثبت یک فیلم تازه سینما ها آغاز به کار کردند و خود این اتفاق در نوع خود یک قدم رو به جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم که بتوانیم در ابتدای سال آینده شاهد برگزاری اکران نوروزی در سال 1400 باشیم

امیدواریم که بتوانیم در ابتدای سال آینده شاهد برگزاری اکران نوروزی در سال 1400 باشیم