مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:352021-01-18بين الملل

درخواست رژیم صهیونیستی از سازمان ملل برای برکناری یک دیپلمات سابق مصری


رژیم صهیونیستی از دبیرکل سازمان ملل خواست، سفیر سابق مصر در این سازمان را از مأموریت آموزش کارمندان سازمان ملل برکنار کند.

- رژیم صهیونیستی از دبیرکل سازمان ملل خواست، سفیر سابق مصر در این سازمان را از مأموریت آموزش کارمندان سازمان ملل برکنار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، گلعاد آردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل درخواست خود را برای برکناری معتز احمدین خلیل، سفیر سابق مصر در این سازمان از مأموریت آموزش کارمندان اینگونه توجیه کرد که خلیل روشی مخالف با رژیم صهیونیستی در آموزش خود در پیش گرفته است.

آردان نامه ای در این باره برای آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، مدیر بخش آموزش سازمان ملل و رییس مجمع عمومی سازمان ملل فرستاده است.

در این نامه تأکید شده که خلیل باید از مأموریت آموزش کارمندان سازمان ملل برکنار شود چراکه نظرات افراطی علیه رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

به گفته روزنامه یدیعوت آحارونوت، سازمان ملل به عنوان بخشی از فعالیت خود کارمندان و هیئت هایش را از سرتاسر جهان در زمینه های مختلف از طریق آموزش و پژوهش و بررسی انتخاب می کند.

در دوره اخیر یک دوره آموزشی با ریاست معتز احمدین خلیل گذاشته شد و وی از این فرصت برای ارائه روشی مخالف با رژیم صهیونیستی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رژیم صهیونیستی از سازمان ملل برای برکناری یک دیپلمات سابق مصری

درخواست رژیم صهیونیستی از سازمان ملل برای برکناری یک دیپلمات سابق مصری