مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:252021-01-18ورزشي

لغو جام ملت های آسیا،به ضرر فوتسال ایران


گرچه سرمربی تیم ملی فوتسال از لغو جام ملت های آسیبا ابراز خشنودی کرده اما این اتفاق چندان به سود نماینده ایران در جام جهانی فوتسال نیست.

- گرچه سرمربی تیم ملی فوتسال از لغو جام ملت های آسیبا ابراز خشنودی کرده اما این اتفاق چندان به سود نماینده ایران در جام جهانی فوتسال نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا لغو شد و این بازی ها در سال 2021 نیز برگزار نمی شود.

این رقابت ها قرار بود ابتدا به میزبانی ترکمنستان برگزار شود اما با همه گیری ویروس کرونا دو بار به تعویق افتاد تا کویت میزبانی آن را بر عهده بگیرد و با میزبانی این کشور هم زمان بازی ها دو بار تغییر کرد تا در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو این بازی ها بگیرد.

به خودی خود لغو جام ملت های آسیا می تواند مثل تعویق یا لغو اکثر رویدادهای ورزشی تلقی شود اما از این بابت که این دوره از رقابت ها انتخابی جام جهانی2021 لیتوانی نیز بود این اتفاق در نوع خود عجیب است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که ساز و کار مشخصی را برای انتخاب پنج نماینده آسیا و معرفی به جام جهانی در نظر می گیرد که با هر ساز و کاری قطعا ایران یکی از تیم های حاضر در جام جهانی است با این حال لغو بازی های فوتسال جام ملت های آسیا نباید چندان برای فوتسال ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو جام ملت های آسیا،به ضرر فوتسال ایران

لغو جام ملت های آسیا،به ضرر فوتسال ایران