مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:202021-01-18فرهنگي

اهدای 2500جلد کتاب به کتابخانه های عمومی مناطق محروم استان تهران


نمازگزاران مسجد النبی (ص) و اهالی محله شهرک پاسداران تهرانسر 2500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی مناطق محروم استان تهران اهدا کردند.

- نمازگزاران مسجد النبی (ص) و اهالی محله شهرک پاسداران تهرانسر 2500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی مناطق محروم استان تهران اهدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمازگزاران مسجد النبی (ص) و اهالی فرهنگ دوست محله شهرک پاسداران تهرانسر در اقدامی ارزشمند 2500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی مناطق محروم استان اهدا کردند.

مجید شاه محمدی مسئول کتابخانه عمومی مسجد النبی (ص) در این باره گفت: این اقدام با هدف کمک به ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مناطق محروم و روستایی و تجهیز کتابخانه های این مناطق صورت گرفت.

وی اهدای کتاب و کتابخوانی را از کارهای خیر ماندگار دانست و گفت: توصیه ما به همه شهروندان این است که کتاب مازاد و سالم خود را جهت استفاده حداکثری توسط سایر هموطنان و علاقه مندان به کتابخوانی در اختیار کتابخانه های عمومی قرار دهند و در رشد دانایی و ترویج علم و فرهنگ در جامعه سهیم باشند.

کتابخانه مسجد النبی (ص) در همه فصول کتاب های اهدایی و مازاد خود را به پایگاه مبادله کتاب ومناطق محروم ارسال می کند، گفت: کتاب های اهدا شده به کتابخانه های عمومی در موضوعاتی از قبیل علمی، مذهبی، تاریخی، سیاسی، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2500جلد کتاب به کتابخانه های عمومی مناطق محروم استان تهران

اهدای 2500جلد کتاب به کتابخانه های عمومی مناطق محروم استان تهران