مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:152021-01-18سياسي

افتتاح 2 کتابخانه روستایی استان مرکزی در دهه فجر


اراک-- مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی گفت: ایام دهه فجر امسال دو کتابخانه روستایی در استان مرکزی افتتاح و مورد استفاده علاقمندان قرار خواهد گرفت.

- اراک-- مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی گفت: ایام دهه فجر امسال دو کتابخانه روستایی در استان مرکزی افتتاح و مورد استفاده علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مهدی ثامنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در استان مرکزی بیش از 73 کتابخانه فعال هستند و بستر استفاده بهتر از کتابخانه ها موجود، برای علاقمندان فراهم شده است.

وی افزود: مردم، دستگاه ها و نهادها و بخش خصوصی می توانند با هدف تجهیز کتابخانه های روستایی، کتاب های خود را به این اماکن فرهنگی اهدا کنند.

ثامنی با اشاره به اینکه کتابخانه دکتر حصیبی و میر جعفری از ظرفیت خوبی برخوردارند، بیان کرد: کتابخانه میرجعفری در زمره قدیمی ترین و بی نظیرترین کتابخانه های استان محسوب می شود.

مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اداره پست استان مرکزی با هدف دسترسی آسان به کتاب، قرارداد انعقاد شده است که اگر افراد علاقمند به مطالعه و کتابخوانی به هر دلیل مایل به خارج شدن از خانه نبودند، با پرداخت هزینه اندک از طریق اداره پست کتاب را از کتابخانه درخواست کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 کتابخانه روستایی استان مرکزی در دهه فجر

افتتاح 2 کتابخانه روستایی استان مرکزی در دهه فجر