مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:512021-01-18سياسي

کرمانشاه آمادگی لازم برای تردد زائران امام حسین(ع) را دارا است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در اربعین سال گذشته، گفت: در صورت فراهم شدن شرایط برای تردد زائران، - کرمانشاه آمادگی لازم برای تردد زائران دارا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در جلسه قرارگاه اربعین که در پایانه مرزی خسروی و با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران امام حسین (ع) بوده و به بهترین شکل ممکن پذیرای آنها بوده است.

وی افزود: در مراسم اربعین سال گذشته و پس از مدت ها مرز خسروی به روی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باز شد و زائران زیادی از مرز خسروی عازم کربلای معلی و عتبات عالیات شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با حضور شبانه روزی پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و همکاری بسیار خوب ادارات دولتی زائران در نهایت امنیت و احترام به سفر معنوی اربعین حسینی اعزام و به کشور بازگشتند.

جاویدان خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین سال گذشته، کرمانشاه علاوه بر آنکه میزبان زائرانی بود که از مرز خسروی به کربلا سفر کردند پذیرای 80 درصد زائرانی بود که مرز مهران در استان ایلام را در سامانه سماح انتخاب کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه آمادگی لازم برای تردد زائران امام حسین(ع) را دارا است

کرمانشاه آمادگی لازم برای تردد زائران امام حسین(ع) را دارا است