مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:402021-01-18فرهنگي

نمایشگاه کتاب اردیبهشت 1400 برگزار نمی شود


با توجه به اینکه اواخر سال 99، نمایشگاه مجازی را برگزار می کنیم و از سوی دیگر اردیبهشت همزمان با ماه رمضان است، نمایشگاه سال بعد، قطعا در اردیبهشت ماه نخواهد بود.

- جی پلاس ، در دومین نشست خبری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، ایوب دهقانکار، رییس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حجت الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و هومان حسن پور، رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران حضور دارند.

محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست درباره اینکه آیا نمایشگاه فیزیکی در اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه اواخر سال 99، نمایشگاه مجازی را برگزار می کنیم و از سوی دیگر اردیبهشت ماه همزمان با ماه رمضان است، امکان دارد با تأخیر نمایشگاهی برگزار شود که قطعاً در اردیبهشت ماه نخواهد بود بنابراین سال بعد چه نمایشگاه فیزیکی و چه مجازی پس از اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد تا به ناشران فرصت دهیم کتاب های تازه ای را ارائه دهند.

وی افزود: ما منتظر می مانیم، ببینیم شرایط چگونه است، اگر امکان پذیر باشد، نمایشگاه را در بهار برگزار می کنیم اما اگر امکان نباشد به واس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب اردیبهشت 1400 برگزار نمی شود

نمایشگاه کتاب اردیبهشت 1400 برگزار نمی شود