مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:352021-01-18سياسي

مانور هشدار کرونا در آمل/ وضعیت 13 روستا حاد است


مانور عمومی اعلام وضعیت اضطرار در آمل با وضعیت قرمز کرونایی با هدف هشدار وجدی گرفتن این بیماری از سوی شهروندان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مانور عمومی اعلام وضعیت اضطرار که همزمان در 4 مسیر اصلی شهر آمل برگزار شد، دستگاه های اجرایی امدادی وبهداشتی شهرستان با به صدا درآوردن آژیرخطر، وضعیت حاد کرونایی شهرستان را به شهروندان هشدار دادند.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان آمل ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری این مانور را هشدار جدی به شهروندانی که با عادی انگاری و بی توجهی به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بیان کرد.

علیرضا شریعت افزود: برگزاری این مانور، هشداری به کسبه وبازاریان شهرستان و برخی افراد مشاغل پرخطر که برای حفظ منافع خودشان، باعث تهید جدی برای سلامت شهروندان می شوند.

وی اضافه کرد: متأسفانه تداوم وضعیت قرمز کرونایی در ماه های گذشته در شهرستان آمل باعث خستگی کادر درمانی و بیمارستانی، تیم های نظارتی وبازرسی بازار، نیروی انتظامی و تیم های امدادی وخدماتی شهرستان شده است.

252 بیمار کرونایی بستری در بیمارستان های آمل فرماندار ویژه آمل با بیا اینکه این شهرستان متأسفانه در چهارمین هفته وضعیت تثبیت قرمز کرونایی در دی ماه به سر می برد، تصریح کرد: متأسفانه اکنون در هر 5 بیمارستان فعال شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور هشدار کرونا در آمل/ وضعیت 13 روستا حاد است

مانور هشدار کرونا در آمل/ وضعیت 13 روستا حاد است