مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:302021-01-18سياسي

استاندار ایلام بر ضرورت بازگشایی بازارچه های مرزی استان تاکید کرد


استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور بر لزوم توجه به اتمام پروژه های نیمه تمام استان و بازگشایی بازارچه های مرزی تاکید کرد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور بر لزوم توجه به اتمام پروژه های نیمه تمام استان و بازگشایی بازارچه های مرزی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با وزیر کشور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف با توجه به اهمیت موضوع مرزهای استان خواستار تسریع در تکمیل پروژه های مرزی در استان شد و اظهار کرد: در مدت زمان باقی مانده از کار دولت تمام تلاش و توجه خود را به اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام و مهم استان متمرکز کرده ایم و در این راه نیازمند حمایت و مساعدت همیشگی و بیشتر مسئولان ارشد دولتی هستیم.

وی افزود: امروز حجم عظیمی از طرح ها و پروژه های مختلف و مهم در استان ایلام سرمایه گذاری شده و در حال انجام است که در راستای بهره وری بیشتر لازم است نسبت به اتمام آن ها توجه بیشتر شود که قطعاً این مهم توسعه همه جانبه استان را در پی خواهد داشت.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر ضرورت توجه ویژه به پروژه های مرزی استان تاکید کرد و گفت: در این زمینه راه اندازی بازارچه های مرزی چیلات، چنگوله و هلاله شمالی در انجام مراودات اقتصادی، تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام بر ضرورت بازگشایی بازارچه های مرزی استان تاکید کرد

استاندار ایلام بر ضرورت بازگشایی بازارچه های مرزی استان تاکید کرد