مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:202021-01-18دانش

معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرس ادغام شدند


در پی تغییرات ساختار سازمانی دانشگاه تربیت مدرس، مسعود رضایی با حکم رییس دانشگاه به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی – اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در پی تغییرات ساختار سازمانی دانشگاه، دکتر مسعود رضایی با حکم رییس دانشگاه به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی – اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

در این حکم که به امضای دکتر محمد تقی احمدی رسیده، آمده است: به استناد مصوبه ردیف 1 پنجاه و پنجمین نشست هیأت امنای دانشگاه در خصوص طرح سازماندهی و طراحی ساختار کلان دانشگاه تربیت مدرس و نظر به مراتب تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی – اجتماعی دانشگاه منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و براساس برنامه های راهبردی دانشگاه با تدبیر و عزم قوی و مدیریت جهادی و استفاده از تجارب و ظرفیت همه تشکلهای اسلامی، نهادهای فرهنگی و نیروهای اندیشمند، فرهیخته و صاحب نظر در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ و ارزش های دینی، تقویت خوداتکایی و خودباوری ملی، رشد فضائل اخلاقی و اعتلای بینش سیاسی، ارتقای رفاه دانشجویان، حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر در صرفه جویی در هزینه ها و تقویت نظم و انضباط و همچنین با بهره گیری از توان علمی و تجارب همه همکاران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرس ادغام شدند

معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرس ادغام شدند