مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:052021-01-18حوادث

کشف 2572 کیلوگرم انواع موادمخدر در لارستان


فرماندار ویژه لارستان اعلام کرد که امسال به همت دستگاه های امنیتی و انتظامی، بیش از 2572 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان کشف شده است.

- ایسنا/فارس فرماندار ویژه لارستان اعلام کرد که امسال به همت دستگاه های امنیتی و انتظامی، بیش از 2572 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان کشف شده است.

جلیل حسنی دوشنبه 29 دی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان، بیان کرد: مهمترین موضوع در مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، پیشگیری بوده و در این زمینه مهمترین وظیفه بر عهده کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر است.

او با بیان اینکه کمیته فرهنگی و پیشگیری در میان کمیته های شورای مبارزه با مواد مخدر از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: باید روش های نوین و خلاقانه برای مبارزه با مواد مخدر در این کمیته پیشنهاد شود.

اولویت کاری امروز ما اقدامات فرهنگی به خصوص در فضای مجازی است، چرا که اگر فعالیت ما فرهنگی شد، مطمئنا در ابعاد مختلف اجتماعی و درموضوعات مختلف تقویت می شویم و در ادامه کاهش مواد مخدر را شاهد خواهیم بود و حتی تعارضات ما در حوزه سیاسی کمتر خواهد شد و فرهنگ اشتغال، مراودات اجتماعی و معضلاتاجتماعی بهبود خواهد یافت و رشد و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2572 کیلوگرم انواع موادمخدر در لارستان

کشف 2572 کیلوگرم انواع موادمخدر در لارستان