مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:152021-01-18سياسي

چرا علی رغم حوادث متعدد در کشور شورای عالی مدیریت بحران تشکیل نشد؟


نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در آتش سوزی جنگل های استان گلستان برای چندمین بار در سال جاری باردیگر مردم ثابت کردند که از مسئولان جلوتر هستند.

- نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در آتش سوزی جنگل های استان گلستان برای چندمین بار در سال جاری باردیگر مردم ثابت کردند که از مسئولان جلوتر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی کوهساری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: در آتش سوزی جنگل های استان گلستان که برای چندمین بار در طی سال جاری اتفاق افتاده، بار دیگر مردم ثابت کردند که از مسئولان جلوتر هستند و متاسفانه مسئولان از تهران به کمک نیامدند، اما همان مردمی که امروز مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا را تحمل می کنند به کمک آمده و در اطفای حریق جنگل ها همکاری کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: علی رغم حوادث مختلفی که در سطح کشور در سال جاری داشتیم متاسفانه از ابتدای شروع مجلس یازدهم شورای عالی مدیریت بحران کشور تشکیل نشده است.

ضمن تذکر به رییس جمهور، خواستار تشکیل شورای عالی مدیریت بحران کشور بوده و همچنین خواستار پرداخت خسارات ناشی از سیل تیر ماه و زلزله شهریور امسال در شهرستان های آزاد شهر و رامیان هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا علی رغم حوادث متعدد در کشور شورای عالی مدیریت بحران تشکیل نشد؟

چرا علی رغم حوادث متعدد در کشور شورای عالی مدیریت بحران تشکیل نشد؟