مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:052021-01-18ورزشي

برگزاری «مشروط» مجمع کمیته ملی المپیک به صورت «حضوری»


مجمع هفته آینده کمیته ملی المپیک در صورت تایید فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت حضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وبینار یا حضوری بودن چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که قرار است یکشنبه هفته آینده (5 بهمن ماه) برگزار شود، یکی از محورهای مورد بحث درنشست امروز دوشنبه اعضای هیات اجرایی و هیات رییسه این کمیته بود.

در این نشست که به ریاست سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد با در نظر گرفتن برگزاری حضوری مجامع انتخاباتی چهار فدراسیون طی هفته های اخیر، اینگونه مصوب شد که در صورت تایید فدراسیون پزشکی ورزشی، مجمع عمومی هفته آینده کمیته ملی المپیک هم به صورت حضوری برگزار شود.

در همین راستا استعلام لازم از فدراسیون پزشکی ورزشی اخذ خواهد شد تا بر اساس نتیجه دریافتی نسبت به چگونگی برگزاری مجمع اقدام شود.

در نشست امروز اعضای هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی المپیک همچنین در مورد شاخص های اعتباری برای توزیع بودجه 1400 فدراسیون ها بر اساس دستاورد آنها در بازی های المپیک و آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان و آسیا، حجم اعزام به این رویدادها، اردوها، میزبانی ها و … بحث و بررسی و قرار بر این شد مصوبه نهایی در مجمع هفته آینده مطرح شود تا تاییدیه نهایی را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «مشروط» مجمع کمیته ملی المپیک به صورت «حضوری»

برگزاری «مشروط» مجمع کمیته ملی المپیک به صورت «حضوری»