مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:002021-01-18سياسي

خانی: حدود 20 استان کشور در بودجه 1400 با کاهش شدید بودجه مواجه می شود


نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تجدید نظر در احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه در بخش بودجه مناطق محروم گفت که در لایحه بودجه 1400 حدود 20 استان کشور با کاهش شدید بودجه مواجه است.

- نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تجدید نظر در احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه در بخش بودجه مناطق محروم گفت که در لایحه بودجه 1400 حدود 20 استان کشور با کاهش شدید بودجه مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر خانی در جلسه علنی امروز دوشنبه در تذکری شفاهی اظهار کرد: در اصلاح ساختار بودجه شاخص ها بر اساس محرومیت، جمعیت معکوس درآمد سرانه، نرخ بیکاری و عدم توسعه استان در نظر گرفته شده که با این مبنا حدود 20 استان کشور در بودجه 1400 دچار کاهش بودجه شده اند.

وی این 20 استان را از جمله استان های محروم کشور دانست و گفت که این استان ها شامل سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، اردبیل، یزد، خوزستان، کرمان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گیلان، مازندران و سمنان می شود.

این نماینده مجلس با قدردانی از شورای نگهبان برای بازگشت طرح مربوط به اصلاح ساختار بودجه گفت: در حال حاضر 20 تا 30 درصد بودجه این استان ها با کاهش اعتبار مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانی: حدود 20 استان کشور در بودجه 1400 با کاهش شدید بودجه مواجه می شود

خانی: حدود 20 استان کشور در بودجه 1400 با کاهش شدید بودجه مواجه می شود