مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:352021-01-18اجتماعي

26 درصد دانش آموزان فارس چاق هستند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس گفت: براساس آمار سامانه سناد، 26 درصد از دانش آموزان در فارس با مشکل اضافه وزن یا چاقی مواجه اند.

- ایسنا/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس گفت: براساس آمار سامانه سناد، 26 درصد از دانش آموزان در فارس با مشکل اضافه وزن یا چاقی مواجه اند.

احمدعلی قهرمانی دوشنبه 29 دی در سومین کارگروه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان، گفت: براساس اطلاعات درج شده در سامانه سناد، میزان اضافه وزن یا چاقی در دانش آموزان کشور به طور میانگین 30 درصد است و فارس در مقایسه با میانگین کشور، درصد پایین تری را به خود اختصاص داده است.

قهرمانی با بیان اینکه در اجرای طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) خانواده باید در کنار دستگاه های دولتی قرار داشته باشد، استفاده از ظرفیت علوم پزشکی و ورزش و جوانان را در اجرای هرچه بهتر این طرح، ضروری توصیف کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع کرونا، یاری خانواده ها و عموم مردم بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید با آگاه کردن مردم و اولیاء در زمینه های سلامت و تربیت بدنی و اهمیت این دو حوزه، آنها را به کمک بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 درصد دانش آموزان فارس چاق هستند

26 درصد دانش آموزان فارس چاق هستند