مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:302021-01-18سياسي

روسازی محورهای اصلی بندرشهید رجایی آغاز شد


مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اجرای پروژه «روسازی بتنی معابر و تقاطعات» اراضی پشتیبانی و محورهای اصلی بندر شهیدرجایی به منظور ارتقای کیفیت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در بندر شهید رجایی عملیاتی شده و هم اکنون با جدیت درحال اجرا است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اجرای پروژه روسازی بتنی معابر و تقاطعات اراضی پشتیبانی و محورهای اصلی بندر شهیدرجایی به منظور ارتقای کیفیت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در بندر شهید رجایی عملیاتی شده و هم اکنون با جدیت درحال اجرا است.

علی رضا محمدی کرجی ران صبح امروز(29 دی ماه) با اشاره به انجام پروژه روسازی بتنی معابر و تقاطعات اراضی پشتیبانی و محورهای اصلی بندر شهیدرجایی اظهارداشت: این پروژه در راستای ارتقای کیفیت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در بندر شهید رجایی عملیاتی شده و هم اکنون درحال انجام است.

وی درخصوص تکنیک بکار رفته در اجراو دلایل انتخاب این روسازی بتنی غیرمسلح درز دار بیان کرد: از آنجا که بندر شهید رجایی دارای بیشترین تردد بارهای سنگین در میان بنادر کشور بوده و از طرفی به دلیل آب و هوای گرم بندر و ریزش مواد خورنده و حلال قیر، با مطالعات دقیق، روسازی بتنی بهترین گزینه انتخابی برای اجرا در بندر تشخیص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسازی محورهای اصلی بندرشهید رجایی آغاز شد

روسازی محورهای اصلی بندرشهید رجایی آغاز شد