مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:302021-01-18اقتصادي

اولین نمایشگاه نقاشی مجازی «من پیروزم» در محک برگزار می شود


اولین نمایشگاه نقاشی مجازی با عنوان «من پیروزم» در تاریخ 3 تا 10 بهمن ماه با شعار «من یک هنرمندم و برای پیروزی کودکان مبتلا به سرطان تلاش می کنم» برگزار خواهد شد.

- اولین نمایشگاه نقاشی مجازی با عنوان من پیروزم در تاریخ 3 تا 10 بهمن ماه با شعار من یک هنرمندم و برای پیروزی کودکان مبتلا به سرطان تلاش می کنم برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی موسسه خیریه محک، نمایشگاه نقاشی شاگردان تارا بهبهانی در مؤسسه خیریه محک سنتی سالانه است.

هر سال در اواخر فروردین ماه نمایشگاهی موضوعی از هنرجویان وی برگزار می شد ولی امسال زمان و نحوه اجرای این نمایشگاه با توجه به شرایط فعلی تغییر کرد و آثار هنرمندان کودک و نوجوان به صورت مجازی در وب سایت محک به مناسبت روز جهانی سرطان به نمایش درخواهد آمد.

تارا بهبهانی با اشاره به اینکه در طی 14 سال گذشته این اولین باری است که این نمایشگاه بر خلاف سنت همیشگی خود در بهمن ماه و به صورت مجازی برگزار می شود گفت: دو عامل باعث شد تا نمایشگاه امسال در تاریخ همیشگی اجرا نشود.

ابتدا شیوع ویروس کرونا و سپس شرایط جسمی من به دلیل ابتلا به سرطان.

استقبال فراوان از دوره های پیشین نمایشگاه و تماس های مکرری که از دلیل برگزار نشدن نمایشگاه پرس و جو می کردند باعث شد تا هنگامی که از نظر جسمی شرایطی پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه نقاشی مجازی «من پیروزم» در محک برگزار می شود

اولین نمایشگاه نقاشی مجازی «من پیروزم» در محک برگزار می شود