مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:152021-01-18سياسي

پروژه «همساز» آغاز شد/ اعلام جزییات یک رویداد موسیقایی


پروژه موسیقایی «همساز» با هدف تبیین مفهوم «رفاقت به جای رقابت» در عرصه نوازندگی و نگاهی مجدد به واژه هایی چون «هم نوازی» آغاز شد.

- پروژه موسیقایی همساز با هدف تبیین مفهوم رفاقت به جای رقابت در عرصه نوازندگی و نگاهی مجدد به واژه هایی چون هم نوازی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پروژه همساز با هدف جایگزین کردن رفاقت به جای رقابت میان نوازندگان و هنرمندان آغاز و سعی دارد نگاهی مجدد به واژه هایی چون هم نوازی، همراهی، همدلی و همسازی داشته باشد به گونه ای که معنی واقعی این واژه ها احیا شوند.

مقدمات اجرای پروژه همساز از یک سال گذشته توسط حمید قنبری، پژوهشگر و نوازنده سازهای کوبه ای، انجام شد که در قالب آن نوازندگان سازهای مشترک بتوانند با در اختیار داشتن خط اصلی یک قطعه که از پیش طراحی و نوشته شده است، نسبت به بداهه نوازی با یکدیگر اقدام کنند.

هم اکنون 10 قطعه موسیقایی شامل دونوازی نوازندگان سازهای کوبه ای داخل و خارج کشور در قالب کلیپ های مجزا ضبط و تدوین شده است.

ضمن اینکه نخستین قطعه موسیقایی از پروژه همساز که به همنوازی پژمان حدادی و حمید قنبری اختصاص داشت، در شبکه های اجتماعی منتشر شد و دیگر قطعات نیز به همین ترتیب و به منظور دسترسی گسترده مخاطبان عام و در عین حال مخاطبان خاص موسیقی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «همساز» آغاز شد/ اعلام جزییات یک رویداد موسیقایی

پروژه «همساز» آغاز شد/ اعلام جزییات یک رویداد موسیقایی