مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:152021-01-18فرهنگي

4 هزار ترانه مورد بررسی قرار گرفت/ انتقاد از آثار سطحی


نشست شورای داوران «جایزه ترانه» سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- نشست شورای داوران جایزه ترانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، نشست شورای داوران جایزه ترانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی، مسلم نادعلی زاده دبیر این جایزه و داوران این بخش متشکل از اسماعیل امینی، مجید افشاری، محمدعلی بهمنی، محمدمهدی سیار، حمیدرضا شکارسری، ناصر فیض و عبدالجبار کاکایی برگزار شد.

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در ابتدای این جلسه گفت: در شورای شعر، ترانه و کلام دفتر موسیقی، در بررسی ترانه ها حداقل ها مدنظر قرار می گیرد و بررسی موارد کیفی و حرفه ای در ترانه سرایی معمولا در جایزه ها و جشنواره ها مدنظر قرار می گیرد.

البته سال گذشته در جایزه ترانه، ترانه های یک سال بررسی شد و پس از یک بررسی اولیه، هیات داوران تعدادی ترانه را در مرحله دوم و سوم ارزیابی کرد.

امسال نیز ترانه های یک سال اخیر که به دفتر موسیقی رسیده توسط هیات داوران ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار ترانه مورد بررسی قرار گرفت/ انتقاد از آثار سطحی

4 هزار ترانه مورد بررسی قرار گرفت/ انتقاد از آثار سطحی