مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:152021-01-18بين الملل

پادشاه مراکش برای سفر به اراضی اشغالی شرط گذاشت


منابع رسانه ای عبری اعلام کردند که پادشاه مراکش سفر به اراضی اشغالی را به ازسرگیری مذاکرات میان فلسطین و دولت رژیم صهیونیستی مشروط کرده است.

- منابع رسانه ای عبری اعلام کردند که پادشاه مراکش سفر به اراضی اشغالی را به ازسرگیری مذاکرات میان فلسطین و دولت رژیم صهیونیستی مشروط کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع فرانسوی اعلام کرد، محمد ششم، پادشاه مراکش که پس از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رسماً توسط بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای سفر به اراضی اشغالی دعوت شده است، شروطی را برای انجام این سفر تعیین کرده است.

طبق گزارش این رسانه، محمد ششم گفته است، در صورتی این سفر را انجام خواهد داد که در جریان آن از سرگیری مذاکرات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام شود.

معاریو در ادامه نوشت که پادشاه مراکش همچنین خواستار دیدار با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان این سفر شده است.

طبق این گزارش، پادشاه مراکش به عنوان رییس کمیته قدس سازمان همکاری اسلامی می خواهد از این منصب برای ازسرگیری نقش میانجگری کشورش که از زمان امضای توافقنامه صلح با مصر بر عهده داشته و نیز پیشبرد روند صلح اسلو و دارالبیضا استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه مراکش برای سفر به اراضی اشغالی شرط گذاشت

پادشاه مراکش برای سفر به اراضی اشغالی شرط گذاشت