مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:552021-01-18بين الملل

بلومبرگ: ایران کانال تجاری اتحادیه اروپا را بی فایده می داند


بانک مرکزی ایران ضمن انتقاد از کانال پرداختی اتحادیه اروپا که به شرکت های اروپایی اجازه می دهد از تحریم های آمریکا اجتناب کنند، - بلومبرگ انگلیسی در گزارشی نوشت: بانک مرکزی ایران ضمن انتقاد از کانال پرداختی اتحادیه اروپا که به شرکت های اروپایی اجازه می دهد از تحریم های آمریکا اجتناب کنند، آن را بی فایده خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بلومبرگ در تحلیلی اعلام کرد: بانک مرکزی ایران ضمن انتقاد از کانال پرداختی اتحادیه اروپا که به شرکت های اروپایی اجازه می دهد از تحریم های آمریکا اجتناب کنند، آن را بی فایده خواند و گفت: ایران منابع مالی خود را به سمت آن هدایت نخواهد کرد.

در این گزارش آمده است: بانک مرکزی ایران در توضیحاتی در توییتر گفت: دولت های اروپایی هیچ ایده ای ندارند که چگونه مجرای راه اندازی شده به نام اینستکس را تأمین مالی کنند و شهامت کافی برای حفظ حاکمیت اقتصادی خود را نداشته اند.

بر این اساس، اظهارات ایران همزمان با انتقال ریاست جمهوری آمریکا از دونالد ترامپ به جو بایدن است که معاون رییس جمهور پیشین، باراک اوباما بود؛ همچنین، ترامپ آمریکا را از توافق هسته ای شش قدرت جهان با ایران در سال 2018 خارج کرد و تحریم های جمهوری اسلامی ایران را بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: ایران کانال تجاری اتحادیه اروپا را بی فایده می داند

بلومبرگ: ایران کانال تجاری اتحادیه اروپا را بی فایده می داند