مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:502021-01-18سياسي

حضور موثر مبلغان حوزه علمیه منصوریه در روستاها/ کار جهادی تبلیغ عمومیت یابد


مسئول مدرسه علمیه منصوریه با اشاره به فعالیتهای قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه گفت: در پایان هر هفته حدود 60 نفر از مبلغین این حوزه به روستاهای اطراف و مناطق محروم رفته و به تبلیغ دین مبین اسلام می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق در دیدار با جمعی از مبلغین گروه تبلیغی امیرالمومنین(ع) قم که در مدرسه منصوریه برگزار شد، در خصوص اهمیت تبلیغ اظهار کرد: رسول خدا(ص) در اعزام حضرت علی(ع) به یمن فرموده اند ای علی به خدا سوگند اگر یک نفر توسط شما با حق و حقیقت با خدا آشنا شود برای شما بهتر است از آنچه که خورشید بر آن می تابد و غروب می کند .

وی در ادامه با تصریح اینکه کار جهادی تبلیغ باید عمومیت پیدا کند، اضافه کرد: در جلسه ای که با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم برگزار شد عرض کردم نگاه تبلیغی قم باید تغییر پیدا کند و روش ما باید همانند روش رسول الله(ص) شود، امیرالمومنین(ع) می فرماید، پیامبر چهره به چهره و خانه به خانه دنبال مردم بود.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز بیان کرد: دشمن فرصت حضور در مجالس را از بسیاری سلب کرده است، برخی دیگر در مجالس و و مراسم حضور پیدا نمی کنند و یکی از دلایل آن فضای مجازی است، در حالی که حضور چهره به چهره بسیار تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور موثر مبلغان حوزه علمیه منصوریه در روستاها/ کار جهادی تبلیغ عمومیت یابد

حضور موثر مبلغان حوزه علمیه منصوریه در روستاها/ کار جهادی تبلیغ عمومیت یابد