مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:502021-01-18اقتصادي

کاهش آمار غرق شدگی در فارس


رییس تالار تشریح پزشکی قانونی شیراز اعلام کرد که براساس آخرین آمارها و مقایسه آن با آمار سال گذشته، شاهد کاهش تعداد افراد غرق شده در استان فارس بوده ایم.

- ایسنا/فارس رییس تالار تشریح پزشکی قانونی شیراز اعلام کرد که براساس آخرین آمارها و مقایسه آن با آمار سال گذشته، شاهد کاهش تعداد افراد غرق شده در استان فارس بوده ایم.

دکتر علی بیرجندی، شنبه 29 دی گفت: براساس آخرین آمارها، در استان فارس طی هشت ماه منتهی به آذر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، شمار افراد غرق شده در این استان 8.

9 درصد کاهی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پزشکی قانونی فارس، بیرجندی اضافه کرد: از ابتدا تا پایان آبان ماه امسال 81 نفر در استان فارس به دلیل غرق شدگی، جان باخته و اجساد آنان برای انجام معاینات لازم به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

رییس تالار تشریح پزشکی قانونی شیراز گفت: تعداد افرادیکه سال گذشته در فارس براثر غرق شدگی، جان باخته و اجساد آنان به پزشکی قانونی ارجاع شد، در مدت مشابه سال گذشته 89 نفر بود.

این مقام مسئول گفت: از تعداد 81 قربانی غرق شدگی در فارس، 67 نفر مرد و 14 نفر زن بوده اند.

بیرجندی ادامه داد: اجساد افرادیکه بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست می دهند با هدف انجام معاینه، کالبدشکافی، تعیین علت دقیق فوت و صدور جواز دفن، به پزشکی قانونی انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار غرق شدگی در فارس

کاهش آمار غرق شدگی در فارس